Veřejná zakázka č. 2/2016

12.10.2016 06:40

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY

 

pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky podle § 8 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon),

 

pod názvem:

 

                                            Nákup osobního automobilu.

 

 

č.j. 02/2016

 

 

ZADAVATEL: Domov na rozcestí Svitavy, T.G.Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy

 

1. PREAMBULE

Touto písemnou výzvou vyzývá zadavatel zájemce k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace pro veřejnou zakázku na dodávku, která je podle ustanovení § 12 odst. 3 zákona veřejnou zakázkou malého rozsahu. Uvedená veřejná zakázka je v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona zadávána postupem mimo režim zákona za podmínek dodržení zásad transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace. Uvedená veřejná zakázka je zadávána za podmínek stanovených v této Výzvě k podání nabídky. Zadání zakázky se řídí Směrnicí Domova na rozcestí Svitavy č. H 03/2011 – postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v DNR Svitavy v aktuálním znění.

 

2. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE

 

Název zadavatele:      Domov na rozcestí Svitavy

Sídlo:                          T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy

Zastoupené:                PhDr.Jaroslava Filipová, ředitelka 

IČ:                               70157286

DIČ:                            CZ70157286

Tel:                              468 008 104,

e-mail                          jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz

 

Kontaktní osoby:        Jolana Zerzánová                 

Telefon:                      468 008106

E-mail:                         ucetni@dnrsvitavy.cz                                   

                                   

Kontaktní osoby jsou pověřeny administrací výběrového řízení. Kontaktní osoby jsou dále oprávněny poskytovat dodavatelům informace, vztahující se k veřejné zakázce, a poskytovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám.     

 

3. DRUH A PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

 

Druh veřejné zakázky:           veřejná zakázka na dodávku

 

Předmět veřejné zakázky:     předmětem veřejné zakázky je zakoupení osobního automobilu

 

Specifikace zakázky:

 

typ

automobil osobní silniční

provedení

COMBI

počet dveří

4 + víko zavazadlového prostoru

počet míst k sezení

5

motor – objem

1 400

výkon

77 - 92

palivo

motorový benzín

kombinovaná spotřeba

4 – 6

typ převodovky

manuální

barva karoserie

červená

Interiér - potahová látka

černá SATIN

 

loketní opěrka vpředu mezi sedadly

 

airgagy čelní pro řidiče a spolujezdce, airbagy hlavové pro řidiče a spolujezdce vpředu

 

vzadu 3 hlavové opěrky

 

bezpečnostní pásy pro všechna sedadla

 

parkovací assitent

 

imobilizér

 

Elektricky ovládaná přední okna

 

centrální zamykání s dálkovým ovládáním – 2 funkční klíče

 

centrální klimatizace

 

vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, lakovaná v barvě vozu

 

přední mlhové světlomety

 

ochranné boční lišty dveří

 

automatické rozsvícení světel po nastartování

 

autorádio s CD přehrávačem

 

palubní počítač

 

ukazatel vnější teploty

 

gumové koberce s obrubou vpředu/vzadu 4 ks

 

povinná výbava   (viz Vyhl. MDaS č. 341/2002 Sb., § 32, odst. 1,6 a 7)

 

sada pro výměnu kola

 

hasící přístroj práškový 1 kg včetně držáku a umístění v zavazadlovém prostoru

 

zadní lapače nečistot

 

4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

 

Zahájení plnění:      19. 9. 2016

Ukončení plnění:     31. 1.2017

Místo plnění:            Svitavy, T. G. Masaryka 9/33

Místo předání a převzetí: dle dohody, nejdéle do 31. 1. 2017

 

5. LHŮTY, Místo A POŽADAVKY PRO PODÁNÍ NABÍDkY

 

Lhůta pro podání nabídek končí dne 7. 10.2016 ve 12 hod.

Nabídky lze podat osobně, doporučenou poštou, či kurýrní službou. Nabídky podávané osobně, či prostřednictvím kurýrní služby lze podat přímo na adrese Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy, každý pracovní den lhůty v době od 7 do 15 hod.

Adresa pro zasílání nabídek doporučenou poštou, je následující: Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy

 

V případě osobního doručení, doručení prostřednictvím pošty či kurýrní službou se za okamžik doručení považuje fyzické převzetí nabídky pověřeným pracovníkem DNR Svitavy.

 

Nabídky musí být zpracovány a podány v českém jazyce, podepsány oprávněnou osobou, v řádně uzavřené obálce, zabezpečené proti neoprávněné manipulaci přelepením a opatřené firemním razítkem.

 

Obálky musí být označeny nápisem NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ  - Nákup osobního automobilu.

 

Otevírání obálek bude probíhat dne 10. 10.2016 v 7 hod. v kanceláři ředitelky na výše uvedené adrese.

 

6.   POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY

 

Zájemce stanoví ve své nabídce nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s podmínkami veřejné zakázky, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena v Kč bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady potřebné k splnění této veřejné zakázky.

Nabídkovou cenu uvede zájemce ve své nabídce v členění:

-       Cena bez DPH

-       Sazba DPH v %

-       Výše DPH v Kč

-       Cena včetně DPH

Úhrada za splnění této veřejné zakázky bude provedena bezhotovostním převodem na účet zájemce.

 

7. KRITÉRIA HODNOCENÍ NABÍDKY

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Dílčí hodnotící kritéria:

                                 1) výše nabídkové ceny bez DPH                   - váha 80%

                                 2) záruka a pozáruční servis                            - váha 20 %

                                

Způsob hodnocení nabídek

 

U dílčího kritéria č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH – budou nabídky hodnoceny podle vzorce:

 

            Hodnota nejvhodnější nabídky

100 * ---------------------------------------     * 0,80 = výsledný počet bodů v kritériu

                     Hodnota nabídky

 

U dílčího kritéria č. 2 – Záruka a pozáruční servis  – budou nabídky hodnoceny podle vzorce:

 

                    Hodnota nabídky

100 * ---------------------------------------     * 0,20 = výsledný počet bodů v kritériu

            Hodnota nejvhodnější nabídky

 

Body, získané v jednotlivých dílčích kritériích, budou zaokrouhleny na 2 desetinná místa (hodnota 5 bude zaokrouhlena nahoru).

Součet bodových hodnot ze všech dílčích kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodové hodnoty nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu nabídková cena. Pokud i v tomto případě budou bodové hodnoty dvou či více nabídek shodné, rozhodne o pořadí nabídek los za účasti těch uchazečů, jejichž nabídky získaly shodné bodové hodnoty.

 

 

8. ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ

Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení bez udání důvodu, nejpozději však do uzavření smlouvy.

 

 

Ve Svitavách dne 16. 9.2016

 

 

                                                                       PhDr. Jaroslava Filipová, ředitelka